Shelter also gave the shade

 
Kycklingspett
Gårdagens middag.
Tanken var att det skulle vara grillat, men gasolgrillen krånglade och jag fick inte igång den. Jag och teknik går helt enkelt inte ihop. Så det fick bli att steka det istället. 
På "grill"spettet hade jag zucchini, fetaost, röd paprika och kyckling. Till det blev det majskolv och en liten sallad med resterande fetaost och paprika.
Såsen gjorde jag av turkisk yoghurt, dill, gräslök, salt och peppar.
 
Ska faktiskt ta och skaffa mig en matblogg nu. Ska bara hitta på ett bra namn och fixa en design. Eftersom jag gillar USA kommer mycket va inspirerat där ifrån, och det kommer bli bilder i en New England inspirerad inredning, eftersom vi har det här hemma. Men som sagt, det är inte fixat än. Jag lovar att höra av mig när det är färdigt, så kan ni titta in där istället. 
 
Lite senare idag kommer dagens frukostbilder.
 
Citat från The Return of the King
Frodo: How do you pick up the threads of an old life? How do you go on, when in your heart, you begin to understand, there is no going back?
Ha det bäst!
 
Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0