'All the possibilities'

Eeuw!
Aldrig mer gå från skolan till stationen i spöregn utan paraply eller hyfsad jacka.
Mina byxor är helt genomblöta! Mitt hår ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig och skorna är som en enda stor vattenpöl.
Om jag inte blir förkyld av detta är jag ganska awesome, för jag fryser ihjäl här på bussen! Gotta love the Swedish weather, right?
Matteböckerna är i alla fall torra, höll dem i säkert förvar under jackan eftersom de i inte fick plats i väskan. Är inte det studiemotivering så vet jag inte vad som är!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Låter lite som mig. Vi skulle ha skol jogg så vi fick gå typ 5 km i regn, skavsår och blöta kläder :) hehe
Sen när jag kom hem tänkte jag "om detta hade varit i Gislaved hade vi skolkat. Haha

2012-09-28 @ 09:54:18
URL: http://jgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0