'You light up my world'

Nu är det så att jag hittade för ett tag sen en super rolig sida med en massa knäppa och roliga lagar från olika stater i USA. Eftersom att det är så sjukt många, har jag plockat ut de bästa. Jag delar upp dem lite och bloggar om dem några gånger i veckan. Det blir la bra? haha Kolla bara på detta!
Jag skriver dem på engelska, eftersom vissa inte gick att översätta och sen pallade jag inte riktigt det heller.

Alabama
- It is illegal to wear a fake moustache that causes laughter in church.
- Putting salt on a railroad track may be punishable by death.
- You may not have an ice cream cone in your back pocket at any time.

Alaska
While it is legal to shoot bears, waking a sleeping bear for the purpose of taking a photograph is prohibited.

Arizona
Donkeys cannot sleep in bathtubs.

Mer kommer någon annan gång. Så sjuka lagar!! HAHA


Citat från The Return of the King
Sam: Don't go where I can't follow.

Ha det bäst!

Big kisses.


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Missa inte bloggvärldens största goodiebagtävling hos mig! Sponsrade priser värda över FEMTON TUSEN kronor! Här hittar du den och massa andra härliga tävlingar:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-05-31 @ 10:53:32
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha.. det första var ju bäst!!

2012-05-31 @ 14:53:52
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0