'Summer's coming'

Wazzzuupp bloggn'!!
HAHA

Blev inspirerad av en på TV4 som simmade nästan varje dag, så jag tänkte faktiskt börja med det också.
Varje helg och någon kväll, väldigt bra träning!

Sen hade Journey 2: The mysterious Island premiär på skottdagen. Vet inte riktigt hur jag ska se den än. Om jag ska se den på bio eller inte. Aja, förr eller senare så ser jag den i alla fall. Då kan jag ju berätta lite mer om hur den var ;)

Och ja, jag vill mest se den för att Josh Hutcherson är med. Men Dwayne Johnson är också ganska grym så vill se den på grund av honom också. Och ja, plus att den verkar va sjukt bra gjord!

Och ja!! BTW, det har kommit en ny Production Video från The Hobbit!! Den ska jag kolla på NU! Gilla dem på facebook för att se den.

Citat från The Return of the King
Gandalf: Now come the days of the king. May they be blessed.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Sami

oh nämen vilken snygging där!!

2012-03-03 @ 17:32:13
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0