'Where have you been all my life'

Köpte precis soul surfer på cdon, så snart står jag med en av världens bästa filmer i handen och gör stolt lite plats för den i min filmhylla som växer sig större och större.
 
Får ta lite bilder på det jag köpte i USA med, men det är rätt mycket så kanske inte lägger ut allt, men så mycket jag orkar.
 
Jag fattar inte hur vädret kan vara så omväxlande i Sverige. Hur kan det regna ena sekunden och vara soligt anda. Man har ju ingen aning om vad man ska ha för kläder, om man ska ha jacka eller badkläder.
Det var lite skoj när man satt i soffan och tittade ut genom fönstrena på framsidan och såg strålande sol, tittade man dock ut genom fönstrena på baksidan regnade det och var grått. Mycket lustigt haha
 
Citat från The Two Towers
Théoden: I have not seen my niece smile in a long time.
Ha det bäst!
 
Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0