'This is the part of me'

Nu är jag på svensk mark! Och min app har börjat fungera! Woohoo! Men pallar inte lägga in bilder nu så gör det sen. Det har varit så galet roligt och sista veckan spenderades med släktingarna. Det var riktigt jobbigt att lämna dem så snabbt, de är så himla underbara och jag älskar dem! Hade kunnat stanna för alltid om jag hade tryckt ner mina kompisar i en låda och skeppat över dem, för jag saknar de till tuuuusen!! <3 Här är en härlig bild från släktingarna, två av dem i alla fall


Kommentarer
Postat av: almadahl

ååh va kul att höra att du har haft det bra!!
vi måste ses nån dag, så du kan berätta ALLT!!
kraaam

2012-07-09 @ 16:38:04
URL: http://gallimattias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0