'I would still be holding you like this'

Oh my gosh!!
Förbered er på ert livs största nyhetsuppdatering!
haha jaa, så kände jag i alla fall när jag gick in på Peter Jackson's facebook sida och fick läsa detta:
So, without further ado and on behalf of New Line Cinema, Warner Bros. Pictures, Metro-Goldwyn-Mayer, Wingnut Films, and the entire cast and crew of “The Hobbit” films, I’d like to announce that two films will become three. 
Kan ni fatta det!?
Det blir ännu en underbar trilogi av denna fantastiska och bästa regissör!! Detta kommer bli grymt!
Måste medge att jag grät när jag läste det höhö
Jag säger bara:
JAG DÖR AV LYCKA!
It sure is un unexpected journey!
 
Citat från The Two Towers
Aragorn: He is not alone. Sam went with him.
Ha det bäst!
 
Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0