'Tale as old as time'


Det suger att va sjuk, så jag dör lite ;) ohja! Super fräsh tjej så här på morgonen.

Det har sänkt The Lord of the Rings blu-ray på cdon med 100 kr! OMG! Jag vill ha!! Måste ju passa på nu känner jag! (Köp den här)
Ett spel med Thw Two Towers har de också sänkt med typ 50 spänn, vill också ha! Var ska jag få alla pengar ifrån?! (Här är spelet)

Denna sidan är fett nice! De har typ kläder och sånt nice, men också surfbrädor!! Yeeeeaaah! Jag vill såååååå köpa en och bara ha typ haha (värsta tönten)

Ikväll är det nya avsnitt av Simpsons och Family Guy på 6-an kl. 8, det får ni inte missa!


Citat från The Two Towers
Treebeard: Now don't be hasty, Master Meriadoc.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0