'Let me inside of your world'

Ojsan ojsan! Får lite klagomål åp att jag inte uppdaterar, men jag har bestämmt mej för att helt sluta skriva något om mej själv, inte vad jag tycker och tänker mer typ, "nu ska jag äta falukorv och ikväll ska jag på Livslust" man ba: WHO THE HELL CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARES!? family guy

Varför säger man inte allt positivt man tänker? Man kanske står vid någon i en klädbutik och tänker: Sheena va snyggt hår hon/han hade! Varför säger man inte det? Det gör säkert den personens dag att få en positiv kommentar från en okänd. Jag älskar när folk verkligen vågar säga det som är positivt till andra som man inte känner!
Men det negativa kan ni hålla för er själva.
Tycker du dina vänner är underbara och bäst i världen? Ja, men säg det till dem då! Sitt inte och skriv i din dagbok, utan säg det till dem!

Alex Goot – Sensitivity
Bra låt!!

Citat från The Return of the King
Sméagol: Give us that, Déagol, my love.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0