'I resist you just like this'


Det är så galet kallt ute! Det kommer RÖK när man andas, då är det kallt! Så nu när jag ska ut och springa så får jag ta på min min ursnygga (eller inte) mössa. Men visst är den liiiiite söt? (betoning på lite)

Nickelback – Photograph
Älskar denna låten! Har hört den på radion flera gången men visste inte va den hette så sökte på lite olika grejer på youtube och så hittade jag den! Super!

Citat från The Return of the King
Frodo: It's too late. It's over. They've taken It! Sam! They took the Ring!

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: josefine

ÅÅÅÅÅÅÅÅH GU VA FIN LÅT!!!!!!!!

2011-10-09 @ 23:03:02
URL: http://jgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0