'Turn up the radio'

Här är några låtar jag gillar att gå/springa till ;)
Vissa låtar som jag springer till är inte bra att lyssna på, alltså verkligen lyssna på utan de bara har ett skönt tempo som är gött att springa till.
Britney Spears – Till The World Ends
Tove Styrke – White Light Moment
Lady Gaga – Born This Way
Katy Perry – California Gurls (feat. Snoop Dogg)
Miley Cyrus – Girls Just Wanna Have Fun
The All-American Rejects – Dirty Little Secret
James Blunt – Stay The Night

Kollade klart på The Wizard of Oz nyss. Den var jätte mysig. Inte så bra som jag trodde den skulle va eller som de flesta påstår, men den var mysig och kul.
Det finns en version av Wizard of Oz med Phineas och Ferb. Den är as grym!! Älskar Phineas och Ferb! :D


Älskar Candace's rum!! :D Älskar det med soffan i fönstret! Vill ha så själv, men har inget sådant fönster :(

Ikväll ska jag och Maja spela klart Harry Potter spelet, vi ska möta Voldemort! Scary!

Citat från The Return of the King
Gimli: It still only counts as one!

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0