'I pray for the lives not started'

Här är några bilder från California. Det är inte jag som har tagit bilderna, kände bara att jag skulle lägga in något och har inte hunnit lägga in våra bilder än, så här kommer lite bilder från Deviantart.com

Highway 1, världens finaste väg!

Drivin' down the 101 California here we come
(Highway 101, går typ genom hela Hollywood och utmed stränderna, sjukt fin väg)

Santa Monica! Cool strand! Jag och Philip åkte berg-o-dalbanan, man såg hela stranden när man åkte den, super nice!

Walk of fame! Sjukt fint!! Hittade dock inte min stjärna ;)

Haha var bara tvunga att lägga in den här, så sjukt söt!!

Ne, nu ska jag nog ta tag i mitt liv och fixa iordning mej lite så jag kan gå ut och gå, men har liksom fastat i Paris Hilton's my new BFF, sånt är livet ;)

Citat från The Return of the King
The King of the Dead: The dead do not suffer the living to pass.


Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0