'It's your life'

Var lite kul idag när jag var ute och sprang. Så gick jag upp för en jättelång backe. Så kommer det en kille i 30års åldern i väärldens coolaste sportbil och kör sakta jämte mej.
Han: Vill du ha skjuts eller?
Jag: Nee, asså...
Han: Aaha du tränar! (Tummen upp)
Jag: Jaa! ;D
Han: Okej, ha det bra! (Kör iväg)
Så himla kul!! hahaha Jag skulle hoppat in ju i alla fall! Han kanske ägde någon gård här som jag kunde få ;)

Skön låt, också från Soul Surfer

It's Your Life - Francesca Battistelli


Imorgon kommer SAMI!!! :D:D

Även fast klockan är 00.00 så ska jag kolla på en film nu höhö, jag är mycket knas! ;)

Här skulle det varit ett citat! Citat saknas! One ring to rule them all! That's better!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Sami

hahah, sånna tillfällen får man typ en gång var femte år ;) du skulle hoppat in! :D



Idag kommer jag :D och idag spelar Japan mot USA i VM.. KROSSA USA!! mooohahahahah :D:D

2011-07-17 @ 09:26:53
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0