'Every breath you take'

Tomorrow it's finally time!! Att se HARRY POTTER!
Haha undra hur många gånger jag ska skriva det? Men jag fick sådan lust att se den NU för att jag och Emma kollade på första delen idag, nu har man ju lite mer koll om vad som hände sist.
Va på värsta äventyret idag med Emma och Elin också. Cyklade as långt och frågade en massa människor om vägen haha en kille var tvungen att tvärstanna med sin cykel för att hjälpa oss.
Vi hittade en gammal soffa som vi flyttade ut på ängen och satt där och fikade haha, soooft!

Yep yep, nu ska nog jag, mamma och pappa ut och åka en sväng, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, vi får se ;)

Citat från
The Return of the King
Gothmog: Fear. The city is rank with it.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0