'Bring us some hope this year'



Min söta julkalender detta året, eller adventskalender kanske det heter.

Jag gillar att titta på sådanna klipp på youtube Movie Mistakes. Kollade precis på en med The Return of the King, och jag vet redan att det är en massa misstag, det är det i alla filmer, det är liksom helt naturligt.
Peter Jackson har till och med själv sagt att han tycker det är kul när folk ska hålla på att påpeka alla missar man gjort.
Själv har jag inga problem med att folk hittar missar och visar dem, det är ju helt naturligt och det gör inte filmen sämre (om det inte är något jätte-jättetydligt). Sen ser man på alla kommentarer och folk blir så himla sura.
Typ "LEAVE LORD OF THE RINGS ALONE!" "That was so gandalf and the servant are the ones that lit the fire wood and denathor fell into it have u seen the movie" och man ba: chill! Jag ÄLSKAR LOTR men sånt händer dude!


Härliga jullåtar!
Darlene Love – All Alone On Christmas
Andy Williams with Robert Mersey & His Orchestra; Arranged by Johnny Mandel – It's The Most Wonderful Time Of The Year

Citat från The Fellowship of the Ring
Merry: Tomatoes, sausages, nice crispy bacon.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Haha alltså den med Gandalfs stunt-double... det är ju han :o

2011-12-05 @ 21:58:24
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/
Postat av: sami

haha älskar movie mistakes <3 nice crispy bacon!

2011-12-06 @ 16:49:16
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0