'So alive with your wide eyes to the light'

Varit med Olivia idag och spelat in film, helt random men bra blev den *host* hahaha Den kommer nog på Youtube snart så kan lägga upp den här då.
Ska träffa Olivia snart igen, ska bara äta först, men vi har gäster, eller mamma och pappa har gäster så de äter först så jag måste vänta typ en vecka för att få mat. 

Så jag äter mina smarriga limechips så länge :) 

Citat från The Return of the King
Shagrat: Then he'll wish he'd never been born!

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: almadahl

ååhååå va nice! jag vill se! jag vill se!! :)



mmm, diskmedelschipsen! dom är så goda! :)<3

2011-08-18 @ 21:14:20
URL: http://almajuliaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0