'Maybe that's why I fell into you'


As skön låt! Älskar introt! Han var Live på Ellen idag och tyckte låten va bra, men den var mycket bättre inspelad än live!

Älskar denna låten!! Går runt och mynnar på den hela tiden! Någon kommer få spel på mej snart, jag lovar! haha Bara för att jag gillar Justin hihihi :)

Härlig bild från Soul Surfer

Citat från The Return of the King
Frodo: I can see the Shire… the Brandywine River… Bag End… Gandalf's fireworks… the lights in the Party Tree.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: almadahl

den första låten var faktiskt helt okej :)

hahah omg lis, jag har med börjat tycka om justin, visserligen gillar jag bara denna låten, och det är mest dansarna som är bra, men ändå, jag lyssnar ju ändå på honom! xd <3

2011-08-15 @ 15:19:26
URL: http://almajuliaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0