'Go my own way'


Nu ska jag snart sova. As skönt med bara 2 lektioner imorgon, så kommer hem typ 1.15 em. Bild och idrott, median är inställd, men jag måste göra något himla arbete jag inte fattar ett dugg av, tur att man har kompisar som hjälper en!

Det var någonting jag tänkte skriva och så glömde jag bort det, jag och mitt minne alltså! När jag är 40 kommer jag inte ens komma ihåg mitt eget namn!

Varför är man aldrig trött när man måste vara det?

Dialog från The Fellowship of the Ring
Frodo:I wish the Ring had never come to me. I wish none of this had happened.
Gandalf: So do all who live to see such times, but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given to us.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Sv. Nobelmiddag i hollywood? HA, nej nej, den hålls i min matsal! Så seså, gå till din boudoir och sätt på korsetten!!!!

2011-08-24 @ 23:11:40
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0