'All the small things'

Jaaa min uppdatering är bäst, men jag pallar faktiskt inte sitta och uppdatera varje dag nu de sista lediga dagarna. Känner att jag inte har någonting att berätta ändå. Tycker inte riktigt om att skriva "Heeeeej idag ska jag va med blablalba och jag åt spagetti till mat hejdå" jag menar, okej WHO CARES! Jag vet att jag skriver sånt ibland, men det är för att jag har brist på idéer.

80's party!
Kolla bilder därifrån på Alma's blogg här

Kan ju tipsa om att The Two Towers går på 3-an eller 5-an på fredag 21.55! Kolla!!!!!!
Fick reda på det såhär: Satt och kollade på datorn och hade tv på samtidigt. Det var reklam i ett program jag tittade på och plötsligt hörde jag en låt från The Lord of the Rings (ja, jag är tönt jag känner igen alla låtar, so what? Live with it!) Jag tänkte, varför har de en Lord of the Rings låt i reklamen, det kan de ju inte!! Så tittade jag upp och så var det reklam för att det skulle gå på tv. Jag ba: OH MY GOD!!!


Teen Choice Awards gick ju den 8-e Augusti i USA. Världens bästa award show efter The Oscar's tycker jag!
Annasophia var ju såklart där, hennes nya film Soul Surfer var nominerad, men jag vet inte om den vann, har inte kollat på det än. Jag hoppas det!
Hon var i alla fall finast på röda mattan!



Det coolaste med Teen Choice är ju att priset är en surfingbräda! Jag menar, hur awesome är inte det?!

Varit hos Maja idag och imorgon ska jag dit igen höhö viktigt information det där!

Citat från The Two Towers
Sméagol: Look! Look! See what Sméagol finds!

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0