'I got a grip on my life'

Gjorde religionsläxa och skrev en halv sida. Där försvann lite av den ångesten, nu förtjänar jag en liten belöning. 
Ska kolla på The Carrie Diaries, whooopa! Kommer va så bra!
Ikväll blir det också Mästerkocken (typ längtat ihjäl mig sen förra gången) och Mia på Grötö
The night is räddad!
Lite yogurt och hemmagjord müsli på det så är kvällen komplett.
Pallar inte att jag lägger upp fula webcam bilder! haha♥
 
Citat från The Two Towers
Gollum: I found it. I did. The way through the marshes. Orcs don't use it. Orcs don't know it. They go round for miles and miles. Come quickly. Soft and quick as shadows we must be.
Ha det bäst!
 
Big kisses.

Kommentarer
Postat av: josefine

du kör fortfarande på camen hahah så söt. och jag saknar dig♥

2013-02-08 @ 13:18:43
URL: http://jgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0