'I can see a better day'

Sitter just nu och kollar på Tintin. Har värsta nostalgi söndagen! Var uppe på vinden innan och där fanns en massa roliga saker man hade när man va liten. Tex. en freestyle jag hade och lyssnade på ljudböcker i när jag var liten, så himla kul! Det roliga är att man kommer ihåg det när man börjar titta igenom vissa saker.
Längtar till lovet då jag och mamma ska till Göteborg. Ska bland annat köpa en sådan här mugg då, så sjukt söt!
Denna mumsiga blåbärspajen gjorde jag igår, den blev jättegod! En lite nyttigare variant.
Missa inte alla de roliga programmen idag! Williams lista, Solsidan och Partaj!
 
Om en stund ska jag göra en smoothie på mango, äppeljuice och blåbär, yummie!
 
Citat från The Two Towers
Legolas: Le abdollen.
Ha det bäst!
 
Big kisses.
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh va gott!!

2012-10-15 @ 19:38:44
URL: http://jgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0