'How are things today'

Jag veeet! Super sämst uppdatering. Jag har inte haft något att blogga om, och då känns det bara meningslöst.

Kollade på filmen War Horse igår, som har premiär i Sverige 24/2. Kände att jag var tvungen att se den innan The Oscars, eftersom den är nominerad i många kategorier.
     Den var helt sjukt bra!! Ljuset var helt underbart fint hela tiden! Ni vet en sådan supervacker himmel i antingen klarblått eller solnedgång. Så var det (nästan) hela tiden!
Den är helt klart värt att se, eller rättare sagt, den måste ses!
Jag hoppas sååååå att den vinner något, det borde den nästan göra.
     Musiken är helt sjukt bra, John Williams såklart ;)
Hyllning till Steven Spielberg, detta var bra! Precis som allt annat han gör.


Citat från The Fellowship of the Ring
Frodo: Underhill, my name's Underhill.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0