'Did you get my last call'

Ni vet Moa Lignell som var med i Idol? Jag tyckte inte hon var så bra men hennes egna låt var helt sjukt bra. Nu har den blivit en singel och denna versionen är så galet bra!
Moa Lignell – When I Held Ya

Sen har jag försökt hitta en låt som har gått på en reklam ett tag nu. Försökte med Shazam (en app som hittar musik) men den har int eheller hittat vad den heter. Men nu idag så letade jag lite på Internet och sökte hit och dit och till slut så hittade jag den. Jätte skön låt!


Var bara tvungen att lägga upp denna bilden, för han var så sjukt söt på den :) myyysen!

Citat från The Return of the King
Aragorn: Let the Lord of the Black Land come forth! Let justice be done upon him!

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0