'I've been locked out of heaven'

Imorgon är det äntligen dags! The Hobbit premiär!!!
Efter 3 års väntan kan man äntligen säga att det bara är några timmar kvar. 
Soundtracket har precis släpps på Spotify så jag lyssnar igenom det just nu, det är helt underbart fantastiskt bra! No words!
Så imorgon blir det att tagga hela skoldagen (dessvärre har jag ett matteprov som sänker glädjen). 
Sen måste man ju köpa Hobbit popcornmeny!
Nej, asså detta är helt sjukt! Kommer ihåg förra året när jag gjorde en nedräkning där det stod att det var 365 dagar kvar och jag trodde aldrig tiden skulle gå, och nu sitter man här och det är 19 timmar kvar!!
 
Howard Shore – My Dear Frodo
Första låten på soundtracket ♥
Ha det Hobbit!
 
Happy hobbit kisses.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0