'Who's gonna save us now'

Min blogg update har varit lite dålig just nu, men jag har inte mått så bra psykiskt den senaste veckan. Men nu känner jag att jag börjar komma tillbaka lite, (hoppas jag!) så framöver blir det lite roligare, och intressantare inlägg.

Som det här typ:
Vem kom på att man skulle borsta tänderna?
Det är ju skit smart men hur kom man på det?
Och vem kom på att man skulle borst varje morgon och kväll? Varför inte klockan 15 och 18 kanske?
Sen ser man ju hur lam ut som helst när man borsta tänderna, och tandkrämen är i hela ansiktet, very attractive! Eller det kanske bara är jag som ser ut så när jag borsta tanderna.
Fast okej, egentligen. Borsta tänderna!? När det finns så mycket annat att oroa sig över i världen. Men okej, man kan ju inte alltid jämföra med det haha

Nu hämtar Olivia mig tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0