'I'm gonna run right to the edge'


När jag och Sami gick till stationen efter skolan så började det spöregna! Så nu har jag fått på mig myskläderna (som är superfula btw för att jag inte har några typ haha)

Super nice cover med Alex Goot!

Sååå många låtar på min spotify lista har blivit blockade eller vad man ska säga. Jag har alltså lyssnat på dem 5 gånger eller vad det är. Så håller på att sasa på att få alla låtar att bli sådär haha då måste jag ju fatta att jag borde köpa premium snart! Sen är det så stört att de låtar aldrig kommer tillbaka!

Citat från The Return of the King
Gothmog: Move into the city. Kill all in your path.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Sv. Jag tänker på dig Lisa.... :) Och bananapor.

2011-09-07 @ 22:11:26
URL: http://kallelagerstrom.blogg.se/
Postat av: sami

hej

2011-09-08 @ 12:51:10
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0