'You think you know it all'

När jag var ute och gick i det fina vädret igår så tog jag med mej kameran, så här är lite bilder på det jag ser när jag är ute och går höhö







Partyparty

Jag kommer ihåg när jag var liten, så såg jag en film som jag tyckte var jättekul. Sen typ glömde jag den, jag var så liten så jag kommer inte ihåg vad den hette och nu kommer jag bara ihåg vissa delar av den. Sen när vi satt vid Youtube i skolan så trycker Kalle upp ett klipp med den, och jag får typ världens flashback och ba: men shiiieet!!! Det är ju den!!
Spaceballs! Det är en parodi på Star Wars och den är as kul!! Ni kan se den här.

Citat från The Two Towers
Sam: I wonder if we'll ever be put into songs or tales.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: josefine

så himla mysiigt :D!

2011-10-16 @ 17:22:00
URL: http://jgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0