'I want something that I want'

På MTV ikväll klockan 21.00 sänds EMA's live från Belfast, Selena Gomez är programledare (woohoo!) Och många bra är nominerade, till exempel Justin Bieber, heja heja!! 

Även om jag inte är någon grym målare så har jag försökt mej på typ det enklaste, konturer, svart och vitt och gjort Tintin, Milou och Kapten Haddock. Har tyvärr inte hunnit måla haddock på en duk än för vi hade bara två. Men resultatet är rätt bra än så länge.

Pallade inte ta fram kameran så det blev lite halv-taskig bild med webcamen haha. Visst är de söta :D

Sen testade jag att rita denna bilden idag, ska göra den på en duk sen.
 
Orginal

Min, det är inte hela, men när den kommer på duk så blir det hela skiten ;)

På 5-an klockan 20.00 ikväll är det Vem kan slå Filip och Fredrik, kolla på det med vettja! Jag vill kolla på båda så det kör ihop sig lite men men, zaaapppaaa!

Citat från The Fellowship of the Ring
Aragorn: They will look for his coming from the White Tower. But he will not return.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0