'Everything's made to be broken'


Julljus, cozy!

God och fin perfym.

Min filmhylla (och The Lord of the Ring böckerna) tralalala niiice!

Tycker det är så fint att dekorera med nagelack. Om man inte har mycket färg i rummet så är det kul att kunna ha en liten färgklick någonstans som man kan byta ut när man vill.
Min söta telefon som jag nästan aldrig använder.

Min dunderfula dörr haha Det är så mycket kladd på den och märken så ska bli skönt att få en ny.
mmm I like! Denna luktade jul, supernice!

Försökte göra en sån där cool grej när man skriver något med ljuset. Men nee, det gick inte så bra, men det var ju första gången.

Har ni sett programmet Pengarna på bordet? Då får de alternativen före de får frågan. Och av ngon anlednin så älskar mina föräldrar att gissa ihjäl sig om vad frågan kommer va. Man ba, lugna ner er! Vänta två sekunder så får vi se vad det är.
Skulle sen mamma gissa rätt så skryter hon jättelänge och säger "Jag sa ju det! Hörde du Lisa, jag sa att det var det de var! Lyssnar du? Jag hade rätt" Okej mamma, bra! ...lilla mamma...

Citat från The Return of the King
Elrond: You ride to war but not to victory.

Peace Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0