'You'll be the prince'


Så bor man i Värnamo! Tragiskt! Himla skit stad...

En sak som är så galet störande med den tintin boxen jag visade i ett inlägg är att de har liksom spelat in rösterna igen. Och eftersom jag såg detta typ 27304026719 gånger när jag var liten så kommer jag exakt ihåg hur de sa vissa saker i vissa avsnitt. Men nu säger de inte det på samma sätt längre, och de byter ut ord och vissa röster är inte ens samma! (visserligen på biroller men whatever!) Så det är grymt irriterande. Måste få VHSen att funka så jag kan kolla på de gamla älsklingarna :D

Kan inte ge något utlåtande (säger man så?) om Tintin filmen än, blev lite ändrade planer för min del. Ska nog se den med brossan på fredag men inte säker än. Så får väl säga lite då. Men jag har pratat med Olivia och enligt henne var det skit bra! Och jag kan förstå det, jag menar, Peter Jackson, Steven Spielberg, Andy Sirkus, Jamie Bell, motion capture och Peter's Weta crew hur awesome är inte bara det?!

Sorry att det är norska på de tecknade inslagen men jag hittade inte den versioen på engelska som jag såg igår, ni överlver nog L) (ne jag vet inte heller smileysen men visst var den lite cool? haha eller...)

http://www.youtube.com/watch?v=oJ8VuCg49Dk&feature=related
OMG!! Bara ja som gråter av excitement när man ser detta? Probably... too freakin' overexcited!!

Aja, nu får jag sluta babbla, men har ju inte uppdaterat på ett tag.

Citat från The Two Towers
Gandalf: Breathe the free air again, my friend.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0