'What am I supposed to do'

Drömde inatt att jag skulle få surfa för första gången. Mamma hade en gammal bräda som jag skulle få låna, den såg precis ut som en sådan jag vill ha! (Vit med rosa blommor) Det var på idrottslektionen i skolan som jag skulle surfa, eller det var bara jag och Annie Åström som skulle surfa, de andra skulle göra något annat.
Så kom det en tsumanivåg, inte lika stor som den i Thailand, men stor! Så vi sprang in i huset och glömde brädorna utomhus. Min bräda gick sönder i 3 delar och jag hann aldrig prova hur det känns att surfa, suck...
Jag som trodde att jag skulle få surfa!!

Vill typ exakt ha en sådan som den tredje är, fast ljusrosa blommor.

Citat från The Two Towers
Frodo: Real Elvish rope?

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0