'We can make it'

Idag ska vi åka hem. Lite skönt faktiskt, för vädret är bara dåligt ändå och jag börjar tröttna på att ha så lite utrymme i husvagnen.

Inspiration...

Älskar denna klänningen!!

Snyggt med gult!

Fint och enket

Annasophia!! Alltid så fin! Jättesöt klänning!

Gillar linnet och shortsen

Vi åker förbi Ullared på vägen hem med så ska köpa lite saker där ;)
Ska låna en bok på biblioteket idag med, hoppas de inte hunnit stänga innan jag kommer hem.

Jag hade tänkt att göra om i mitt rum och igår satt mamma och jag och skissade på lite idéer. Om jag får det som jag tänkt mej så kommer det bli as nice!!

Citat från The Return of the King
Aragorn: Hannon le.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0