'The warm wind chills my bones'

Oh My God! Oh My God! Oh My God!
Såg precis en lång trailer på tv på den nya Harry Potter filmer!! Vill verkligen se den NU!! Satt typ och grät och allt bara för trailern och jag har ju inte ens någon aning vad som händer haha jag är sån fjant ;)
Åååh längtar tills jag ska se den! (Jag och samiii Kommer dö efter det tror jag haha jag undrar verkligen vad som händer!! :D:D

Nu ska jag fortsätta kolla på Harry Potter and the Chamber of Secrets
AAAAAAAAAAAAAH Filch var precis med!!! :O Hermione är bäst! :D
Hogwarts är faktiskt väldigt fint, och utsikten är otrolig. Har inte direkt tänkt på det innan förrens nu.

Nu kan ni checka min DeviantArt "I Love Frodo"

Dialog från The Return of the King
Gollom: Master must go inside the tunnel.
Frodo: Now that I'm here, I don't think I want to.

May the force be with you
Höhö whatcha doooin'?

Kommentarer
Postat av: Sami

usch jag vill nästan inte se slutet för jag vill inte att det ska ta slut!! :( jag kommer verkligen sakna hela harry potter världen och så! och jaa vi kommer garanterat gråta floder.. ha det bäst tills vi ses Namarië mellon nín.

2011-07-11 @ 21:15:25
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0