'I'm gonna run to you'

Idag är näst sista dagen på året. Brukar allting tänka de sista dagarna vad man har gjort och vad som hänt i årets gång. Over all så tycker jag det har varit ett bra år. Tvåan har varit mycket roligare än ettan, och sen var jag ju i USA för första gången (men absolut inte sista!) Jag fick min efterlängtade Iphone, jag har kommit närmare vissa vänner som jag vet att jag kommer ha livet ut.

Nyårslöften: Jag ska inte titta mindre på The Lord of the Rings. haha ne men seriöst. Jag vet inte om jag har några löften direkt. Jag ska väl försöka träna mer regelbundet och äta nyttigt. Bli en bättre männika kanske? Det är ju alltid bra!

Att se fram emot: The Hobbit. Of course! December 14, ingen glömmer det datumet!
Sen blir det nog en resa för våran del, det är inte 100% än så säger inget än, men jag hoppas verkligen att det blir av. 
I Mars så ska nästan hela vår familj på Tower of Power konsert, min första konsert! Coolt!

Sydney ♥

Nu taggar vi för imorgon! Kommer bli fett nice! GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! December 14

Citat från The Return of the King
Frodo: I can see the Shire.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0