'Driving home for christmas'

Oh my God! Oh my God! Oh my God! Oh my God! Oh my God! Oh my God! Oh my God! Oh my God!
Det är allt som går i mitt huvud just nu.
THE HOBBIT TRAILERN ÄR HÄR!!
Jag har dock bestämt med Emma att se den tillsammans imorgon så kan inte se den än, guuuuud! Hur ska jag kunna hålla mig?! Om ni vill se den så får ni titta på youtube, eller gå in på deras facebook sida.
Nu börjar den närma sig, iiiih!!


Min älskade mamma fyller år idag så stooort Grattis till henne!

Citat från The Return of the King
Shagrat: What's this? Looks like ol' Shelob's been having a bit of fun.

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: sami

du måste hålla dig, okeej!!! :D asså det är helt galet vad jag längtar tills imorgon! :D:D <3

2011-12-21 @ 14:34:37
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0