'Sometimes dreams can feel so far away'


Breakthrough - Lemonade Mouth
Älskar introt och Refrängen.



Älskar linnet, sjukt fint!!

Ikväll går The Two Towers 22.15 på 3-an. Hinner nog inte kolla på det, ska träffa lite kompisar, men ni kan ju alltid kolla haha ;) Eller låna extended av mej, de är mycket bättre!

Nu ska jag kolla på Ellen!




Mina inlägg är väldigt långa nu känner jag, men det är för att jag inte uppdaterar så ofta, så jag sätter in allt i ett inlägg hahaha

Citat från The Fellowship of the Ring
Bilbo: My old sword, Sting! Here! Take it, take it!

Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Sami

ååh älskade också hennes linne!!!!!!

hah, men det har varit så regnigt och mörkt nu sista dagarna så jag bara ååh hösten är här, så blev det typ hundra grader idag jag bara nähä :(

2011-08-12 @ 17:47:32
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0