'So many people have come and gone'

Oh My God vilket party asså! Helt amazing kul! Helt amazing bra svenska meningar där med ja...
Vi hade verkligen skit kul! Är så himla nöjd över allt jag fick!
Vi hade 80-tals tema, blev riktigt nice! Färgglatt och mysigt!

Fick denna tidningen av Maja, kan inte riktigt fatta det!! Höll på att svimma när jag fick den, jag lovar jag fick en liten tår i ögat haha :D
Sen fick jag en The Lord of the Rings location book av Emma, heeeeeeeeeeeeelt crazy nice!! Den ska jag ha när vi åker till Nya Zeeland!

Nu funderar jag på vad jag ska ha till Halloween kostum, jag vet att det är ett tag tills det, men det hade varit kul med en halloween fest. Så måste fixa värsta bästa kostymen, ska verkligen gå in för det känner jag!

Wohahahahaha sexi laugh, or not.
Ha det bäst!

Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0