'I'm standing in a timeless dream'


JAG FICK NAPP!!!!!!
Första gången jag fiskade och jag fick napp!
Först fick jag napp nästan direkt men den släppte och sen fick jag napp igen! Då fick vi upp den i båten, men vi släppte ut den för den var så liten, bye bye fishie! Den var så sjukit äcklig haha jag gillar verkligen inte fisk! Kände på den med handskar och den var mycket hårdare än vad jag trodde, inte för att jag trodde att den skulle va gelé direkt haha :D

Nu ska jag snart träffa Olivia, nice nice! I loooove the weekends!

Citat från The Return of the King
Sam: Anything happens to him, you have me to answer to.

Peace!

Kommentarer
Postat av: josefine

söööööööööööötis :D

2011-08-27 @ 21:50:26
URL: http://jgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0