'Dream out loud'

Såg Rise of the Planet of the Apes igår i Jönköping.

Andy Serkis är verkligen helt amazing! Han gör ju rörelserna för apan, eller om han gör för alla. Jag är inte säker. De kör ju det är skådespelarna får agera mot honom istället för ingenting och det blir verkligen mycket bättre då. Sen att han kan röra sig så är helt otroligt!
Och Tom Felton är ju såååååå sjuuuuuuuuukt SNYGG! Speciellt i denna filmen! Helt stört!!

Kolla på han! Damn! Snygg! :D


Awesome!!

Citat från
The Return of the King
Gandalf: Because ten thousand Orcs now stand between Frodo and Mount Doom. I've sent him to his death.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sami

2011-08-18 @ 12:12:39
Postat av: Sami

åh så synd att jag inte har några pengar så jag hade kunnat sett den! den verkar så sjukt bra, och jag håller med dig till 100 procent, Tom Felton är bajssnygg (ööh, kan man säga så utan att det låter helt iiiuh?) xd



SV. Ja det måste ablsolut ha varit Fangorn haha :D synd bara att jag inte såg några Enter :(

2011-08-18 @ 12:15:12
URL: http://thewhitelotus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0