'We put hopelessness aside'

Precis gått igenom hela mitt manus till teatern i skolan och blev positivt överraskad när jag märkte att jag faktiskt kunde allt. Whoop whoop!
 
Ikväll ska jag stanna uppe hela natten och titta på The OscarsThe Hobbit är nominerad i några kategorier och jag måste se om de vinner. Sen älskar jag att titta på de fina klänningarna!
Har faktiskt inte så mycket att skriva här på bloggen längre. Det är mycket i skolan och visst är det kul att skriva ibland, men känns ganska onödigt när mina läsare redan har mig på Instagram där jag lägger upp mest, och varför ska man då skriva samma sak i bloggen?
Foto och redigering av världens bästa Josefine Green
 
Ja, så kommer nog inte att skriva så mycket här längre...någon gång ibland som nu, men inget regelbundet. Så, peace out!
 
Citat från The Fellowship of the Ring
Bilbo: It's a dangerous business…Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Love & Big kisses.

Kommentarer
Postat av: josefine

sötis!! åh JO!! blogga här!! älskar när du gör det ju!

2013-03-02 @ 19:02:16
URL: http://jgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0