'Some folk we never forget'

Lovar att inte lägga av bloggandet helt för Josefines skull haha
Idag är det sjukt härligt väder! Då passar jag på att läsa naturkunskapen utomhus. Att höra snön droppa och smälta bort och fåglarna kvittra är det bästa med denna tiden. Sen tror jag alltid att man lär sig bättre om man är i en härlig miljö, men icke sa Nicke! Flödesenergi, energienheter och växthuseffekter är fortfarande helt borta ur min skalle. Jag fattar inte varför jag ska ha så svårt för detta ämnet!


Kommentarer
Postat av: josefine

ååååååååhhh TACK!! :D blev helt glad nu! :D:D

är btw såååå glad att jag redan har gjort klart naturkunskapen! kan förövrigt tänka mig hur lektionerna med oss skulle sett ut... "ååh jag fattar ingenting! jag kommer aldrig klara provet.. åh när slutar vi????" haha typ

saknar dig! :(

2013-03-08 @ 21:04:52
URL: http://jgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0