'I miss who we were'

Det är så mycket i skolan och det blir inte så mycket tid till något annat just nu. När man äntligen gjort klart en grej kommer något annat. Sen har jag alltid mitt teatermanus att plugga på...
På toppen av allt det håller jag på att bli sjuk också, trodde nästan att jag skulle dränkas i min förkylning i skolan idag. Kanske stannar hemma imorgon, vi får se...
 
Eftersom jag pluggade en stund nu ska jag belöna mig med att läsa ut Revolt, gaaaahh!!! Älskar!!
Miss N.Y ♥
 
Citat från The Return of the King
Corsair: "Who are you to deny us passage
Ha det bäst!
 
Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Emma

snygg tjej!!

2013-02-06 @ 18:45:39
URL: http://thewhitelotus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0