I wanna know everything about you

Gårdagens lunch och middag.

Tuna Sandwich, Lunch
Jag älskar att ha en massa olika saker på min macka, saker som inte ens verkar passa ihop. I like it messy. Kan i alla fall säga att jag hade tonfisk och ägg på mackan, och sen hade jag ett x antal andra saker. Ni kan ju fantisera själva vad det var.
Veggie Sallad, Dinner
Jag älskar sallad, och det är så lätt att göra! När jag tänker efter är det nog det enda jag kan göra när det kommer till mat...
För att slänga ihop något snabbt gjorde jag en somrig sallad med honungsmelon och ceasardressing. För att få något protein tog jag några vegitariska puckar som är väldigt goda, jag älskar vegitariskt! 
Målade mina naglar igår och ville göra något speciellt. Så på ena naglen tog jag glitter och fäste med hjälp av genomskinligt nagelack, väldigt fint tycker jag!
 
Som ni märker har min blogg blivit lite av en matblogg, men kommer även slänga in tips och andra roliga saker, så stay tuned! Eller vad man säger för att låta lite cool.

Citat från The Fellowship of the Ring
Gandalf: All you have to decide is what to do with the time that is given to you.
Ha det bäst!
 
Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0