'Standing by their side'

I bilden nedan ser ni resultatet av dagens pyssel.
Har planerat att fixa detta länge och nu är det äntligen gjort, och är faktiskt nöjd! Nu ska allt bara limmas ihop sen är det done and done!
Märkte också hur kul det var att måla när man har bra färger, vilket innebär oljefärg (tror jag det är, har faktiskt ingen aning eftersom jag målar ca. 1 gång om året). Så mer målande framöver och pysslande, det är så kul!
Sågade till och med, vilket jag inte gjort sen jag hade träslöjd på lågstadiet. Letade först efter sågen i verktygslådan men sen insåg jag hur dum jag var, den ligger ju inte i verktygslådan! Booiing!!


Kommentarer
Postat av: Emma

du glömde anderstorp ju!!

2012-09-16 @ 13:27:26
URL: http://thewhitelotus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0