'More than a feeling'

Är på Värnamo Nyheter nu där jag praktiserar. Hittade dessa två bilder i arkivet som jag tog i somras.
Har namnsdag idag så fick ett mail från CDON där det stod "Grattis på namnsdagen, här får du en rabattkupong på 50 kr" eller något liknande. Hur nice är inte det? Har kollat ut lite filmer som jag skulle vilja ha, skulle kunna få en för bara 20 kr, hur grymt är inte det? 
     Sen i morse fick jag två filmer och ett superfint fjäderöronhänge av världens bästa mamma ♥ kan lägga ut bild på det sen.
 
Nej, nu ska jag back to work! 
 
See ya!

Kommentarer
Postat av: josefine

sv- ja jag gillar det :) och JAAA kom och hälsa på!♥♥

fina bilder fina lisa :D!!

2012-09-21 @ 11:01:01
URL: http://jgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0