'I don't need to be anything other'

Dagens nyttiga frulle som bestod av kaffe, knäckebröd, ägg, hemmagjord müsli och wellness yoghurt. Var ute och gick en runda innan jag åt frukost, vilket är så härligt! Det är så skönt att ha träningen gjord och sen komma in och äta en riktigt god frukost. Sen är det ju ett plus att just frukosten är min favoritmåltid. Om jag kunde skulle jag äta frukost till lunch, middag, kvällsmat, allt!
 
Idag kanske jag ska baka några cupcakes som Josephine gjorde i Hela Sverige bakar, det var med kokos och banan vilket lät väldigt gott!
 
Hyrde Kvarteret skatan reser till Laholm på ICA innan, så ska kolla på den med familjen ikväll, mysigt! Sen får man inte missa XFactor och Partaj!
Härlig söndag!
 
Citat från The Two Towers
Sam: It's a bog! He's led us into a swamp!
Ha det bäst!
 
Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0