'Like this forever'

Idag har jag faktiskt tagit tag i mitt liv och gjort lite viktiga saker. Skrivit om mitt CV som måste lämnas ut nästa vecka, beställt bilder som ska ramas in och simmat i en hel timme. Progress!
 
Här är några av bilderna som jag skickade till framkallning
 
Söndagarna är värsta TV dagarna, i alla fall på kvällen. 
Solsidan, Williams lista och Partaj. Mycket nice!
Nu ska jag åka och köpa lite nötter, yummie!
 
Citat från The Fellowship of the Ring
Aragorn: I do not want that power. I have never wanted it.
Ha det bäst!
 
Big kisses.

Kommentarer
Postat av: josefine

älskar sista bilden! :)

sv- taack :D!

2012-10-21 @ 21:55:01
URL: http://jgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0