'She thinks she's made of candy'

Usch på min förkylning! Blir nog ingen praktik för mig imorgon, behöver stanna hemma och vila upp mig ordentligt!
Mitt hår är värsta långt när jag plattar det har jag märkt. Ska klippa topparna lite senare, de är så slitna så att det inte är okej. 
Nej, nu ska jag göra mig en kopp te och vila, kanske kolla på en film tills Simpsons och Family Guy börjar.
Stay cool!
 
Oh! And by the way! The Hobbit premiären var helt AMAZING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (kunde gjort mer utropstecken men kände att då hade det gått för långt...det kanske det redan hade men what the heck!)
 
Citat från The Fellowship of the Ring
Galadriel: I amar prestar aen…The world is changed.
Han mathon ne nen…I feel it in the water.
Han mathon ne chae…I feel it in the Earth.
A han noston ned gwilith…I smell it in the air.
Much that once was is lost. For none now live who remember it.
Ha det bäst!
 
Big kisses.

Kommentarer
Postat av: josefine

sv- jaaa hihi :))


åh va fint hår!! värsta långt ja :OooooOoOo

2012-11-29 @ 16:54:01
URL: http://jgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0