'Heaven's got a plan for you'

Gjorde denna apelsinglasspumpan för några dagar sedan, lite halloween kul!
Man tar en apelsin, skär ut den som en pumpa, gröper ut den och sätter den i fryser så att skalet stelnar. Sen häller man bara i valfri passande glass och voilá! Kul och lätt!
 
Idag gjorde jag supergoda spenatpannkakor till middag. 
Till dem hade jag mozzarella, ärtor och majs. Receptet hittar ni här. Jag kunde dock ha haft mycket mer spenat...
 
Imorgon ska jag på Halloweenfest! Ska bli sjukt kul!
 
Citat från The Two Towers
Gollum: Rock and pool is nice and cool, so juicy sweet!
I only wish to catch a fish, so juicy sweet!
Ha det bäst!
 
Big kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0