'Vilken färg vi än har på vår kind'

Svensk rubrik!! Lite chockad själv måste jag säga! Men sitter och lyssnar på Disney låtar, och för er som kanske inte känner igen texten så är den från Färger i en vind.

Idag bakade jag macarons, och här är resultatet.




Mycket söta!
Var ute och gick en runda med och passade på att ta lite bilder, älskar naturbilder!




Citat från The Return of the King
Sam: Mister Frodo, look. The king has got a crown again.


Asså kolla Frodo och Sam på dessa bilderna. Jag dör!! Så galet fina!!!

Big kisses.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh ser asgott ut!!:-) och dom andra bilderna va jättefina!:-) och nu hör jag min katt bråka där ute men jag vågar inte gå ut själv nu ju :-(:-( haha nu vet du

2012-05-13 @ 23:27:14
URL: http://jgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0